Zgłoś podejrzaną aktywność

Zgłoś podejrzaną aktywność
Category: Twoja Karta
16 października 2020

Mieć problem?

Zrelaksować się. Jesteśmy tutaj, aby pomóc

Masz

problem?

Zrelaksować się.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc

Masz

problem?

Zrelaksować się.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc

Co zrobić, gdy Twoja karta kredytowa lub debetowa została zgubiona lub skradziona

Po pierwsze

Zaloguj się do bankowości internetowej, aby zgłosić zgubienie lub kradzież karty.

Anulujemy Twoją kartę i natychmiast wyślemy zamiennik.

Zaloguj się do bankowości internetowej, aby zgłosić zgubienie lub kradzież karty. Anulujemy Twoją kartę i natychmiast wyślemy zamiennik.

Następnie zrelaksuj się

Jesteś objęty naszą Gwarancją Odpowiedzialności 0 USD, więc nie będziesz

odpowiadać za żadne nieautoryzowane obciążenia lub działania.

Jesteś objęty naszą Gwarancją Odpowiedzialności 0 USD, więc nie będziesz odpowiadać za żadne nieautoryzowane obciążenia lub działania.

Uwaga: zgubienie lub kradzież karty można również zgłosić telefonicznie. W przypadku kart kredytowych zadzwoń pod numer 800-732-9194 (poza kontynentem USA zadzwoń pod numer międzynarodowy 1-757-677-4701). W przypadku kart bankomatowych lub debetowych zadzwoń pod numer 800-432-1000 (poza kontynentalnymi Stanami Zjednoczonymi zadzwoń pod numer międzynarodowy 1-315-724-4022)

Dodatkowe kroki, które możesz podjąć

Jeśli masz jakieś powtarzające się opłaty skonfigurowane na karcie, pamiętaj o zaktualizowaniu tych opłat o nowy numer konta, gdy go otrzymasz. Zwróć też szczególną uwagę na wyciąg z karty przez kilka następnych miesięcy, aby upewnić się, że nie ma podejrzanych transakcji.

Po pierwsze

Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą. Generalnie rozwiązanie problemu ze sprzedawcą jest szybsze i prostsze. (Bardzo często jest to po prostu uzasadniony zarzut przedstawiony w oświadczeniu w nierozpoznawalny sposób).

Jeśli już skontaktowałeś się ze sprzedawcą

Możesz złożyć spór dotyczący obciążeń karty kredytowej, logując się do bankowości internetowej i postępując zgodnie z instrukcjami. W przypadku sporów dotyczących bankomatów lub kart debetowych zadzwoń pod numer 877-366-1121.

Po pierwsze

Prześlij do nas podejrzaną wiadomość e-mail lub SMS na adres [email protected] (pamiętaj, że odpowiemy na Twoją wiadomość tylko wtedy, gdy będziemy potrzebować dodatkowych informacji). Jeśli otrzymałeś podejrzaną wiadomość telefoniczną i podałeś dane osobowe lub finansowe, natychmiast skontaktuj się z nami pod numerem 800-432-1000.

Dodatkowe kroki, które możesz podjąć

  • Dowiedz się więcej o tym, jak rozpoznać oszustwo, gdy je zobaczysz.
  • Przejrzyj nasze często zadawane pytania dotyczące zapobiegania oszustwom.
  • Pamiętaj: nigdy nie poprosimy Cię w e-mailu, SMS-ie ani rozmowie telefonicznej o podanie danych osobowych, takich jak numer konta, PIN karty, PESEL lub NIP.

E-maile phishingowe (fałszywe wiadomości, które wydają się być uzasadnione) zwykle zawierają funkcje ujawniające ich prawdziwy zamiar – jeśli wiesz, czego szukać:

  • Często wiadomość nie zwraca się do Ciebie po imieniu. Oznacza to również pilność, próbę nakłonienia cię do działania, zanim będziesz miał czas na uważne przeczytanie lub dokładne zbadanie wiadomości.
  • Jeśli najedziesz kursorem myszy na łącze w wiadomości e-mail wyłudzającej informacje, zwykle pokaże się, że wskazuje on witrynę inną niż podana w wiadomości. Celem jest skłonienie Cię do przejścia do strony internetowej, na której zostaniesz poproszony o podanie danych osobowych lub otworzenie załącznika, który może być złośliwy.
  • Wiadomości phishingowe często zawierają błędy gramatyczne i / lub ortograficzne.

Phishing głosowy to próba uzyskania przez oszukańcze źródła Twojej tożsamości, danych karty kredytowej lub pieniędzy przez telefon. Zachowaj podejrzliwość podczas odbierania połączenia telefonicznego, jeśli identyfikator dzwoniącego lub automatyczny głos wydaje się pochodzić z Bank of America i prosi o potwierdzenie danych konta. Nigdy nie skontaktujemy się z Tobą, prosząc o podanie numeru banku lub karty kredytowej.

Po pierwsze

Zadzwoń pod numer 800-432-1000 (poza kontynentalnymi Stanami Zjednoczonymi zadzwoń pod numer międzynarodowy 1-315-724-4022), aby zgłosić zgubioną lub skradzioną książeczkę czekową. Jeśli to możliwe, podaj numer ostatniego wystawionego czeku lub nazwisko osoby lub nazwę firmy, na którą został wystawiony.

Dodatkowe kroki, które możesz podjąć

  • Zaloguj się do bankowości internetowej, aby wyświetlić cyfrowe kopie swoich czeków i sprawdzić, czy nieautoryzowane czeki zostały zapisane na Twoim koncie.
  • Umów się na wizytę w centrum finansowym, aby zamknąć bieżące konto i otworzyć nowe (jeśli masz jakieś powtarzające się opłaty skonfigurowane na koncie czekowym, pamiętaj, aby zaktualizować te opłaty za pomocą nowego numeru konta po jego otrzymaniu ).
  • Jeśli wypisane przez Ciebie czeki nie zostały zrealizowane w momencie zgubienia lub kradzieży Twojej książeczki czekowej, może być konieczne skontaktowanie się z odbiorcami płatności i wysłanie im czeków z nowego konta.

Kompromitacja handlowca to zorganizowana kradzież danych z bankomatu, karty debetowej lub kredytowej.

Stale monitorujemy transakcje pod kątem podejrzanych działań. Jeśli wykryjemy, że Twoja karta Bank of America mogła być częścią kompromisu sprzedawcy, nie musi to koniecznie oznaczać, że doszło (lub wystąpi) na Twoim koncie oszustwo. Jednak w trosce o Twoje bezpieczeństwo możemy dezaktywować Twoją obecną kartę i wydać nową jako środek ostrożności, aby zapewnić bezpieczeństwo Twojego konta.

Twoje bezpieczeństwo jest naszym najwyższym priorytetem. Odwiedź naszą stronę dotyczącą kompromisów dla handlowców, aby dowiedzieć się, jak Cię chronimy, i zobaczyć, co musisz zrobić, jeśli powiadomimy Cię, że nowa karta jest w drodze.

Oto kilka ważnych kroków, które możesz podjąć od razu, jeśli uważasz, że Twoja tożsamość została naruszona:

1. Skontaktuj się z instytucjami finansowymi i wierzycielami.

Porozmawiaj z ich działami ds. Oszustw i wyjaśnij, że ktoś ukradł Twoją tożsamość.

2. Sprawdź swoje raporty kredytowe i umieść ostrzeżenie o oszustwie w swoim pliku.

Zainicjuj ostrzeżenie o oszustwie, kontaktując się z jednym z trzech biur informacji kredytowej (kiedy kontaktujesz się z jednym biurem informacji kredytowej, pozostałe dwa biura są powiadamiane automatycznie):

  • Experian: 888-397-3742
  • TransUnion: 800-680-7289
  • Equifax: 888-766-0008

3. Złóż zgłoszenie kradzieży tożsamości i zachowaj je w swoim archiwum.

Wypełnij zgłoszenie online w warstwie strony internetowej Federalnej Komisji Handlu (FTC) i skontaktuj się z lokalnymi organami ścigania, aby zgłosić przestępstwo.

4. Chroń swoje urządzenie przed złośliwym oprogramowaniem lub złośliwym oprogramowaniem.

Pobierz i zainstaluj oprogramowanie zabezpieczające, które aktualizuje się automatycznie od renomowanej firmy, której ufasz. (Weź pod uwagę McAfee LiveSafe , który jest dostępny bezpłatnie przez rok dla klientów Bank of America). Upewnij się, że zmieniłeś swoje poświadczenia logowania online, hasła i kody PIN.

5. Przejrzyj naszą Listę kontrolną zapobiegania oszustwom.

Poznaj proste kroki, które możesz podjąć, aby lepiej chronić się przed oszustwami i oszustwami.

Cenimy naszą relację z Tobą. Nasze produkty i usługi są projektowane z myślą o Twoim najlepszym interesie. Nasi pracownicy przykładają najwyższą wagę do ochrony Twoich informacji i zapobiegania utracie danych.

Jeśli uważasz, że odkryłeś potencjalne zagrożenie bezpieczeństwa w jakimkolwiek produkcie, aplikacji, usłudze lub witrynie stowarzyszonej Bank of America, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected], a członek zespołu ds. Bezpieczeństwa Bank of America skontaktuje się z Tobą.

W wiadomości e-mail podaj następujące informacje:

  • Preferowana przez Ciebie metoda kontaktu i dane kontaktowe w celu omówienia problemu.
  • Ogólny opis problemu i obawy (nie podawaj szczegółowych informacji, dopóki zespół bezpieczeństwa Bank of America nie ustanowi z Tobą bezpiecznego kanału komunikacji)

Prosimy naszych pracowników i klientów, aby szukali możliwości postępowania we właściwy sposób w każdym aspekcie ich codziennego życia. Należy pamiętać, że zgłoszenia nie kwalifikują się do odszkodowania.

Kroki, które możesz podjąć teraz, jeśli uważasz, że Twoja tożsamość i / lub informacje o koncie mogły zostać naruszone:

Skontaktuj się ze swoimi instytucjami finansowymi i wierzycielami

  • Porozmawiaj z działem ds. Oszustw i wyjaśnij, że ktoś ukradł Twoją tożsamość.
  • Prośba o zamknięcie lub zamrożenie wszelkich kont, które mogły zostać zmodyfikowane lub utworzone w wyniku oszustwa.
  • Pamiętaj, aby zmienić swoje poświadczenia logowania online, hasła i kody PIN.

Sprawdź swoje raporty kredytowe i umieść na nich ostrzeżenie o oszustwie

  • Odbierz bezpłatną kopię raportu kredytowego w warstwie Annualcreditreport.com (możesz również zadzwonić pod numer 877-322-8228).
  • Przejrzyj swój raport kredytowy, aby upewnić się, że nieautoryzowane konta nie są otwierane na Twoje nazwisko.
  • Zgłaszaj fałszywe konta odpowiednim instytucjom finansowym.
  • Umieść alert o oszustwie, kontaktując się z jednym z trzech biur kredytowych (ta firma musi powiadomić pozostałe dwa): warstwa Experian (888-397-3742), warstwa TransUnion (800-680-7289) lub warstwa Equifax (888-766-0008) ).

Skontaktuj się z odpowiednimi władzami

  • Skontaktuj się z ChexSystems (888-478-6536), aby umieścić ostrzeżenie dotyczące wszelkich naruszonych kont czekowych i oszczędnościowych, gdy konto depozytowe zostało naruszone.
  • Skontaktuj się z wydziałem Federalnej Komisji Handlu (877-438-4338), aby zgłosić incydent kradzieży tożsamości.
  • Zgłoś zgłoszenie do lokalnych organów ścigania. Upewnij się, że otrzymałeś kopię raportu, którą możesz przekazać swoim wierzycielom i innym osobom, które mogą wymagać dowodu przestępstwa.

Wymień skradziony dowód tożsamości

  • Jeśli Twoje prawo jazdy zostało skradzione, skontaktuj się z lokalnym Departamentem Pojazdów Silnikowych.
  • W celu zgłoszenia kradzieży karty PESEL należy skontaktować się z Biurem Wydziału Generalnego Inspektora (800-772-1213).
  • Aby zgłosić kradzież paszportu, skontaktuj się z Departamentem Stanu (877-487-2778).

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy