Prezes US Bank: „Naprawię to” po tym, jak pracownicy Portland zwolnili z życzliwości wigilijnej

Category: Obsługi Klienta
17 lutego 2021

Marc Eugenio utknął na stacji benzynowej w okolicy Clackamas w Wigilię bez pieniędzy na napełnienie zbiornika po tym, jak jego wypłata odbyła się w US Bank. Emily James, prawda, bankier w centrum telefonicznym banku USA, została zwolniona po tym, jak pojechała na stację i dała mu 20 dolarów.

Dyrektor generalny US Bank zmienił stanowisko swojej firmy w sprawie dwóch zwolnionych pracowników Oregonu w sobotę wieczorem, obiecując: „Naprawię to.

Bank zwolnił przedstawicielkę obsługi klienta Portland, Emily James, a także jej przełożoną, Abigail Gilbert, po tym, jak James przybył na ratunek klientowi, którego wypłata została wstrzymana przez bank.

Bank USA konsekwentnie bronił strzelaniny przez kilka tygodni po tym, jak Oregonian / OregonLive po raz pierwszy poinformował o sytuacji. Sytuacja wywołała oburzenie w całym kraju i po świeżej, dotkliwej krytyce w sobotę w The New York Times, bank zmienił kurs.

„Nasza ostatnia decyzja dotycząca zatrudnienia w Oregonie nie odzwierciedla tego, kim jesteśmy jako firma. Ważne jest, aby przyznać się do naszych błędów i kiedy nie spełniamy naszych własnych wysokich oczekiwań – napisał dyrektor generalny Andy Cecere w oświadczeniu dla The Oregonian / OregonLive.

Cecere bierze na siebie „pełną odpowiedzialność za sytuację i zarządził przegląd zasad amerykańskiego banku.

„W ten weekend, po osobistej rozmowie z zaangażowanymi pracownikami, lepiej rozumiem ich motywacje i nie sądzę, żebyśmy mieli rację – napisał Cecere. „Jestem zdecydowany pracować z tymi pracownikami i innymi członkami zespołu, aby zrozumieć, jak możemy działać lepiej.

Jak donosi The Oregonian / OregonLive w styczniu, James pojechał ze swojego biura na pobliską stację benzynową w Wigilię, aby dać klientowi banku amerykańskiego 20 dolarów, aby mógł kupić paliwo i wrócić do domu. Wypłata klienta została wstrzymana w banku.

Bank zareagował w sylwestra, zwalniając Jamesa i jej przełożonego, mówiąc Jamesowi, że decyzja o osobistym spotkaniu z klientką mogła zagrozić jej bezpieczeństwu. Inni pracodawcy wyrazili zainteresowanie zatrudnieniem Jamesa, gdy jej zwolnienie stało się ogólnokrajową wiadomością. Jednak US Bank utknął w swojej decyzji.

Firma początkowo odmówiła omawiania tej sprawy z The Oregonian / OregonLive, twierdząc, że nie komentuje spraw personalnych. Później obwinił Jamesa, mówiąc, że firma ją zwolniła, „ponieważ zamiast korzystać z odpowiednich procesów i procedur, aby pomóc klientowi, zdecydowała się na podjęcie działań, które naraziły siebie i bank na ryzyko.

W oświadczeniu dla The New York Times z tego tygodnia bank podtrzymał swoją decyzję o zwolnieniu Jamesa.

„Złamała zasady, narażając siebie i bank na niepotrzebne ryzyko – powiedział dziennikarzowi banku Nicholas Kristof.

Wkrótce po tym, jak w sobotę ukazała się narodowa kolumna Kristofa, Cecere zmienił kurs.

„To nie to, kim jesteśmy – powiedziała Cecere Kristofowi. Publicysta napisał na Twitterze, że Cecere powiedział mu, że firmy czasami popełniają błędy.

Mam aktualizację do mojej kolumny o US Bank zwalniającej dwóch pracowników za próbę pomocy utrudzonemu klientowi w Wigilię: https://t.co/dWc9eZAVfA. Andrew Cecere, prezes banku, właśnie zadzwonił do mnie i powiedział: „Naprawię to. Zadzwonił również do Emily James. Mam nadzieję.

Oświadczenie Cecere z sobotniej nocy nie wyjaśniło, co spowodowało zmianę myślenia po ponad miesiącu. James potwierdził w sobotę, że Cecere dzwoniła do niej, ale odmówił omówienia szczegółów ich rozmowy, dopóki nie porozmawiają dalej.

W swojej oryginalnej rubryce w sobotę Kristof nie szczędził krytyki Cecere i US Bank. Napisał, że postępowanie banku ilustruje, jak „niektóre firmy straciły duszę i powiedział, że Cecere nie oddzwonił.

Zamiast tego, jak napisał Kristof, rzecznik banku powiedział, że firma zbadała sprawę Jamesa i znalazła dowody, że James wprowadził w błąd swojego kierownika. Chociaż firma wcześniej twierdziła, że ​​nie może rozmawiać o sprawach personalnych, bank powiedział Kristofowi, że James miał problemy dyscyplinarne przed epizodem w Wigilię.

„Uważam, że„ dochodzenie banku to wybielenie – napisał Kristof – „a jego wyjaśnienia są niespójne, nędzne i sprzeczne z serią wewnętrznych komunikatów bankowych, które przejrzałem.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy