Najlepsze banki i spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe w każdym stanie 2019

Najlepsze banki i spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe w każdym stanie 2019
16 października 2020

W Stanach Zjednoczonych istnieje ponad 10 000 banków i spółdzielczych kas pożyczkowych, które konkurują o klientów.

Stopy procentowe są na najniższym poziomie od dekady dla kont czekowych i oszczędnościowych. Obecna średnia stopa oprocentowania 0,10% na amerykańskich kontach oszczędnościowych to długa droga od lat 80-tych, kiedy banki często wypłacały 5% lub więcej. Zmusiło to banki do zwiększenia zakresu usług i udogodnień, aby zadowolić klientów i zachować ich aktywa.

Istnieje jednak ogromna rozbieżność co do tego, jak dobrze sobie w tym radzą banki. Aby ocenić, które firmy mają najbardziej zadowolonych klientów, Forbes nawiązał współpracę z firmą Statista, zajmującą się badaniami rynku, w celu przeprowadzenia ankiety wśród ponad 25 000 osób w USA na temat ich relacji bankowych. Rezultatem jest nasze drugie coroczne spojrzenie na najlepsze banki i spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe w stanie.

Konsumentom zadano 20 pytań dotyczących ich transakcji finansowych. Banki i spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe zostały ocenione na podstawie ogólnych rekomendacji i satysfakcji oraz pięciu subwymiarów (zaufanie, regulamin, usługi oddziałowe, usługi cyfrowe i doradztwo finansowe). Ogólne wyniki wahały się od 57,2 do 96,2.

Narracje NBA dla czterech pozostałych drużyn w fazie play-off

Z ostatecznego rankingu wykluczono krajowe instytucje finansowe posiadające oddziały w co najmniej 15 państwach. Wśród 13 pominiętych banków ogólnokrajowych znalazły się Bank of America, Chase Bank, PNC Financial, US Bank i Wells Fargo. Navy Federal Credit Union, która działa w 30 stanach, była jedyną kasą kredytową wyeliminowaną ze względu na swoją skalę.

Od jednego do pięciu banków i do 10 spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w większych stanach przyznano tytuł najlepszego stanu na podstawie liczby odpowiedzi w każdym stanie. Ogółem zakwalifikowano 182 spółdzielcze kasy pożyczkowe i 149 banków, co stanowi 3,1% ogólnej liczby amerykańskich instytucji finansowych.

Amerykanie generalnie dobrze oceniają swoje instytucje bankowe pod względem zadowolenia, uzyskując średnio 4,2 w skali od jednego do pięciu. Ale banki nie mogą dotykać spółdzielczych kas pożyczkowych; średnio 4,5.

Istnieje ponad 5000 spółdzielczych kas pożyczkowych z 117 milionami członków w całych Stanach Zjednoczonych. Spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe zazwyczaj mają niższe opłaty i oferują lepsze stopy procentowe niż tradycyjne banki, a model non-profit, w którym członkowie są właścicielami, stawia klienta na pierwszym miejscu, co skutkuje wyższymi poziom satysfakcji.

Unia kredytowa z najwyższym wynikiem ogólnym (96,2) to First Peoples Community Credit Union. Instytucja Cumberland w stanie Maryland została założona w 1959 roku w celu zaspokojenia potrzeb finansowych Amcelle Corporation. Firma First Peoples rozwinęła się w ciągu następnych sześciu dekad, obsługując wybrane hrabstwa w Maryland, Pensylwanii i Zachodniej Wirginii. Unia kredytowa uzyskała ponadprzeciętne wyniki we wszystkich dziedzinach, ale najlepiej wypadła w zakresie usług oddziałów i usług cyfrowych dla ponad 30 000 członków / właścicieli.

Spółdzielcze kasy pożyczkowe zazwyczaj działają lokalnie, ale cztery z nich zostały uznane za najlepsze w stanie w wielu lokalizacjach. BCU, która pierwotnie została założona cztery dekady temu jako unia kredytowa Baxter Healthcare, znalazła się w pierwszej czwórce w Illinois i Minnesocie. Digital Federal Credit Union to największa unia kredytowa w Nowej Anglii, wysoko oceniana zarówno w Massachusetts, jak i New Hampshire.

Mountain America Credit Union zajęła pierwsze miejsce w Utah i piąte w Idaho. Security Service Federal Credit Union znalazła się w pierwszej trójce w Kolorado i Teksasie.

Huntington był bankiem o najlepszych wynikach w wielu stanach. Bank z siedzibą w Columbus w Ohio, który ma aktywa o wartości 108 miliardów dolarów, uzyskał bardzo dobrą ocenę w sześciu stanach, w tym pierwszym w Kentucky i Wisconsin, a drugim w Michigan i Pensylwanii. Żaden inny bank nie znalazł się na pierwszym miejscu w więcej niż jednym stanie. Zaufanie było najważniejszym atrybutem, który klienci Huntington przypisywali swojemu bankowi.

Huntington rozwija nowe inicjatywy w zakresie obsługi swojej bazy klientów. Najnowszym jest ulepszenie sztucznej inteligencji do platformy cyfrowej o nazwie Huntington Heads Up. Funkcje obejmują alerty, gdy saldo może nie pokryć nadchodzących opłat w oparciu o typowe wydatki; alerty o płatnościach za subskrypcję, w tym o zakończeniu bezpłatnych okresów próbnych; oraz ochrona przed podwójnymi opłatami od dostawców.

Capital One był jedynym innym bankiem, który uzyskał wysokie oceny w więcej niż trzech stanach. Należy do najlepszych w Delaware, Luizjanie, Maryland, Wirginii i Dystrykcie Kolumbii. Capital One rozszerzył swoją działalność na bankowość detaliczną w połowie 2000 roku, a jego działalność internetowa przeżyła wstrząs wraz z przejęciem ING Direct w 2012 roku. Według klientów usługi cyfrowe były najsilniejszym atrybutem.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy